MAZDA 6 в УКРАИНЕ

Обзоры, тесты, рекомендации по обсулуживанию Mazda 6, фото, форум.

Генеральный партнер ↓
 CarGid- Всеукраинский гид автопродаж. Автобазар Украины. Продажа б/у и новых автомобилей. Рекомендации по выбору авто
 Чесна думка водіїв України
Опрос
Какой тип кузова у Вашей Mazda 6?
Всего ответов: 295
Сейчас на сайте
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » Мои статьи

Як замінити підшипник насоса ГУР

Гідропідсилювач керма не маловажливий механізм у сучасних автомобілях, за його допомогою керування автомобіля полегшується в десятки разів. У попередній статті ми вже розглядали, як замінити ремінь та що для цього треба. На цей раз розглянемо, як замінити підшипник на ГУР. Скажу відразу, що процес не швидкий і не легкий, тому якщо не любите довго сидіти на одному місці і колупатися в дрібницях, то краще відразу на сервісний центр. Проте якщо ви наважилися самі замінити підшипник, то розглянемо в деталях, як це робиться. Як і будь-який інший підшипник, рано чи пізно підшипники на гідропідсилювачі теж вийдуть із ладу. Тому краще прислухатися, коли почне гудіти.

Розбір насоса ГУР

Підготувавши все, що нам знадобиться, приступаємо до знімання самого насоса. Для початку знімемо ремінь гудропідсилювача. Іноді для цього доведеться зняти ремінь генератора, тому що вони працюють на одному передавальному шківу. Зливаємо рідину з насоса, для цього деякі використовують шприц, щоб витягнути рідину. Я віддаю перевагу поставити заглушки в патрубки (трубки) і зняти насос цілком як є, і так поставили заглушки в системі, щоб не випливала рідина. Не забуваємо, що патрубки і трубки повинні бути вищими за розширювальний бачок гідропідсилювача. Дочекавшись поки стече зайва рідина назад у бачок, відкручуємо всі патрубки та трубки. Потім патрубки та трубки підвішуємо до капота, вони не повинні звисати вниз. Відкручуємо болти кріплення і повністю знімаємо насос. Ну ось нарешті він у нас в руках. Розташуйтеся в такому місці, щоб вам було зручно розібрати його та не втратили деталей.

Першим буде шків насоса, для цього потрібно зупинити сам шків, можна зупинитися за допомогою великої викрутки, і відкручуємо гайку в центрі шківа, для цього доведеться докласти зусиль. Найчастіше різьблення на гайці ліве, так що не поплутайте сторону, в яку відкручувати. Ще невеликий нюанс, шків м'який і добре гнеться, тому дивіться дуже обережно з ним. Далі відкручуємо задню кришку, відкрутивши 4 болти, акуратно знімаємо кришку, тому що під нею прокладка, якщо порвати її, будемо шукати нову. Щоб уникнути проблем перед покупкою, розберіть насос, а потім купуйте підшипник, оскільки часто вони бувають різні. Найкраще знімати вниз, перевернувши насос, так щоб не висипалося дріб'язок на підлогу, а дріб'язків там багато. І так, розібравши насос, ми дісталися валу із запресованим підшипником. Тепер, щоб витягнути вал із корпусу, акуратно стукаємо по валу з боку задньої кришки, і через пару ударів він сам випаде. Паралельно подивіться стан сальника, його теж варто залишати поза увагою, теж варто замінити його, якщо знос видно. У руках у нас вал з підшипником, складного немає нічого, але зняти теж його не просто. Бажано робити це за допомогою трилапих знімачів. Тоді й старий підшипник зніміть красиво і не пошкодите вал. Якщо немає під рукою такого знімача і старий вам не потрібен більше, то акуратним постукуванням стягуємо підшипник. Дивіться не пошкодіть вал і не зігніть його, тому що в поганому випадку доведеться купувати насос повністю.

Збір насосу

Згідно https://altstar.ua/partnerstvo , перед тим як приступити до збирання варто перемити всі складові насоса, і по необхідності перемазати їх, так само варто переглянути новий підшипник, вони не завжди бувають змащені із заводу. Тепер у зворотному порядку починаємо збирати. Вставляємо підшипник, безбарвним або металевим кільцем вниз, а з іншого гумове червоне на вал. Запресовувати варто червоним кільцем у бік низу (тобто назовні), він повинен упиратися у внутрішню обойму. Не забуваємо про шайбу, одягаємо її і ставимо вал у корпус насоса. Ставимо стопорне кільце. З насоса повинно бути червоне кільце підшипника.

Зібравши насос, переходимо до шківа. Ставимо насос підшипником вниз, дивіться, щоб не було сміття, одягаємо пружину і встановлюємо в корпус довгий ролик. Далі вставляємо товстіший ролик. Помилитись якусь деталь, куди ставити неможливо, тому що продумано заздалегідь інженерами і ви принципово, і фізично не зможете її поставити не туди. Зверху на вал та ролики одягаємо задню плиту. У неї з обох боків характерні два отвори під ці ролики. Перед установкою не забуваємо все активно змащувати, не шкодуйте змащення. Після того, як одягли задню плиту, приступаємо до ротора насоса і одягаємо його на вал. Дивіться уважно, лопаті в роторі мають спеціальну форму, з одного боку вони більш круглі зверху, з іншого гострі, саме ці закруглені частини і повинні бути зовнішньою частиною. Вставляємо лопаті по порядку в секції, суворо дотримуючись форми. Трохи змащуємо рідиною з бачка, щоб на суху не запускався насос, хоч і доведеться, потім прокачувати. Закриваємо лопаті, одягнувши кулачок насоса на два ролики, що стирчать. Закриваємо кришку, змастивши гумове кільце, що добре пристало. Одягнути її з помилкою ніяк не можна, там свої пази та форма. Дивіться не сильно закручуйте болти, так як корпус найчастіше алюмінієвий і зірвати різьблення дуже просто. Закручуємо шків і не забуваємо про ліве різьблення, а то довго закручуватимете його. Найостанніший етап, це установка на автомобіль і підключення всіх шлангів і ременя. Але і це ще не кінець, перед тим як знімати ремінь, зробіть собі позначку, наскільки сильно він був натягнутий, щоб потім не гадати, чи сильно, чи слабо ви його натягнули. Зібравши цей боєкомплект на повну готовність, приступимо до прокачування. Вона так само чимало важлива, ніж решта процедур, і так розглянемо процес прокачування.

Прокачування ГУР

Після того як ми знімали насос, потрібно зробити систему без повітря, плюс до цього нам потрібно буде доливати рідину в бачок. Найкраще міняти її на теплий двигун, але так як ми змінювали двигун гідропідсилювача, ясна річ, що все було остиглим. Для цього я прогріваю технічним феном бачок і всі можливі канали, якими зливатимемо рідину. Заздалегідь приготовлену трансмісійну рідину теж краще прогріти, оскільки краще заливатиметься. Після того, як від'єднали шланг обратки від бачка ГУР і засунув його в порожню пляшку. Сам отвір у бачку, де була обратка, варто тимчасово чимось закрити. Процес проходить в такий спосіб: наливаємо трансмісійку в бачок ГУР, прокручуємо стартер, той у свою чергу крутить насос ГУР і він прокачує помаленьку жижу в трубку звороту, та в свою чергу в порожню пляшку. Після цього назад з'єднуємо шланг з бачком і знову пару разів прокручуємо стартером і паралельно рухати кермом, десь на 25% від його обороту, вліво і вправо. Робиться це для того, щоб відчути кермо. У жодному разі не варто заводити двигун, оскільки рідина під тиском вилетить. Я зазвичай «обезголовлював» бензонасос, щоб той просто не міг запустити двигун. В принципі на цьому і все прокачування, збираємо все назад і не забуваємо поставити «голову» бензонасосу назад. Дивимося, щоб у бачку трансмісійної рідини було рівня максимум.

Категория: Мои статьи | Добавил: webgkv (24.10.2023)
Просмотров: 76 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Реклама
Календарь